Page - Reisverslag uit Arizona, Verenigde Staten van Mary Vermeer - WaarBenJij.nu Page - Reisverslag uit Arizona, Verenigde Staten van Mary Vermeer - WaarBenJij.nu

Page

Door: Mary

Blijf op de hoogte en volg Mary

05 September 2006 | Verenigde Staten, Arizona

Dinsdag 5-9
Gisterenavond heb ik bij een Mexicaan gegeten, een echte, met echte pepers. Mijn hemel ik heb de hele nacht aan het infuus gelegen. Ook hier weer grote porties. Als de ober hier je tafel af wil ruimen vraagt hij"are you done, or are you still working on it". Vind ik hilarisch. Het was inderdaad een heel karwei.

Vanmorgen ben ik naar Antilope Canyon geweest. Een canyon van zandsteen die regelmatig door een vloedstroom wordt uitgesleten. Het water gorgelt er dan als een kurkentrekker door heen. Prachtig. (zie foto)

Vandaag rijd ik naar Monument Valley, Olijate trading Post en blijf daar 2 nachten Ik heb het vermoeden dat het daar nogal afgelegen is, dus ik weet niet zeker of ik er op het internet kan.

Het is hier vandaag weer zo'n 40 graden. Doordat ik steeds op verschillende hoogtes ben heb ik te maken met veel variatie in temperatuur. Vanmiddag rijd ik Utah weer in en daar is het weer een uur later. Jeeeee wat een misère!

De foto's hieronder zijn van de Grand Canyon, van de eindeloze weidsheid ergens onderweg en van Antilope Canyon