Route 66 - Reisverslag uit Arizona, Verenigde Staten van Mary Vermeer - WaarBenJij.nu Route 66 - Reisverslag uit Arizona, Verenigde Staten van Mary Vermeer - WaarBenJij.nu

Route 66

Door: Mary

Blijf op de hoogte en volg Mary

11 September 2006 | Verenigde Staten, Arizona

Maandag 11 sept.
Zo he he, daar ben ik weer. Een paar dagen kon ik maar moeilijk een computer vinden.
Zaterdag ben ik in Window Rock naar de Navajo Fair geweest. Pffffffff nooit meer doen Mary. Het was daar redelijk slecht georganiseerd (een puinhoop dus). Ik heb 3 uur stil gestaan in de file, omdat de fair zich afspeelde op en rond de Highway. De parade begon om 10 uur en dat moest perse over die weg. Daarna heb ik nog een poos moeten zoeken naar een parkeerplek. Die hele fair was een grote armoedige kermis. Ik heb echter wel mooie dansen gezien op de powwow (foto).
De volgende dag ben ik naar het Petrified Forest geweest. Hier ligt allemaal versteend hout, miljoenen jaren oud. Helaas is er van dat bos niet meer zoveel over, voordat het een Natianaal Park werd werd dit hout/steen door iedereen overal voor gebruikt, b.v. huizen bouw. Maar toch mooi om te zien. (foto)Vandaag ben ik dan in Flagstaff, een oud stadje langs de historische route 66. Lekker ff shoppen. Vanmorgen kwam ik toevallig in het dorpscentrum terecht waar een herdenking voor 11 september werd gehouden. Veel militairen.
Hier blijf ik 2 nachten.Ik ben al bijna weer in de buurt van Las Vegas. Ik heb dus tijd over om nog een keer naar de Grand Canyon te gaan, maar nu de South Rim.

Oh, bij de weg, foto's lukt nu niet, Ik zit in een bibliotheek en die doen dat niet (bang voor vieze plaatjes of zo).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Arizona

Amerika in mijn eentje

Recente Reisverslagen:

17 September 2006

Dat was het dan

15 September 2006

Mary Goes extreme

13 September 2006

Grand Canyon South Rim

11 September 2006

Route 66

09 September 2006

petrified forest
Mary

Actief sinds 22 Aug. 2006
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 22636

Voorgaande reizen:

10 Januari 2014 - 10 Maart 2014

Weer terug in Costa RIca

09 Januari 2013 - 12 Maart 2013

Costa rica

11 Januari 2012 - 17 Maart 2012

winter in Australië

02 Januari 2011 - 01 Maart 2011

Pura Vida

30 Augustus 2006 - 17 September 2006

Amerika in mijn eentje

Landen bezocht: