Grand Canyon South Rim - Reisverslag uit Arizona, Verenigde Staten van Mary Vermeer - WaarBenJij.nu Grand Canyon South Rim - Reisverslag uit Arizona, Verenigde Staten van Mary Vermeer - WaarBenJij.nu

Grand Canyon South Rim

Door: Mary

Blijf op de hoogte en volg Mary

13 September 2006 | Verenigde Staten, Arizona

Het is hier niet altijd even makkelijk om op het internet te komen. Nu zit ik midden in Grand Canyon nota bene en daar lukt het wel.

Goed, waar was ik,..... Flagstaff was een heel gaaf stadje, er wonen veel studenten en jaren 60 hippies. Veel leuke winkeltjes gezien. Op een gegeven moment werd ik ook aangesproken door een overjarige hippie-mevrouw, zo stoned als een garnaal, met de mededeling dat iedereen die niet in Flagstaff hoorde maar op moest rotten. flagstaff was voor hun. Een winkelier maakte haar verontschuliging naar mij toe. Grappig. Ik ben hier 2 nachten gebleven, zodat ik even rust had. Daarna ben ik weer een ietsje noordelijker gegaan, naar Cameron. Daar heb ik in de Cameron Trading Post voor 2 nachten geboekt. En laat ik nou geluk hebben. Dit is nl. een heel druk motel. Ze hadden bij mijn boeking een foutje gemaakt en wilden mij weer weg sturen. Ja dag........ Ik heb toen de jongen gesproken die mijn reservering had aangenomen en die vond het zo rottig, zodat ik daarom maar een suite kreeg, voor de prijs van een motelkamer. Ik zit me daar toch luxe. Je zou bijna de hele dag binnen blijven.

Het weer is hier ook heerlijk. Doordat ik steeds ergens tussen de 1500-2500 meter zit is het niet zo heet, de temp zit tussen de 25-30 gr. Heerlijk. Wel af en toe in de verte een Thunderstorm.

Morgen reis ik door naar Kingman en vrijdag naar Las Vegas.
Ik heb gelukkig nog 2 dagen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Arizona

Amerika in mijn eentje

Recente Reisverslagen:

17 September 2006

Dat was het dan

15 September 2006

Mary Goes extreme

13 September 2006

Grand Canyon South Rim

11 September 2006

Route 66

09 September 2006

petrified forest
Mary

Actief sinds 22 Aug. 2006
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 22584

Voorgaande reizen:

10 Januari 2014 - 10 Maart 2014

Weer terug in Costa RIca

09 Januari 2013 - 12 Maart 2013

Costa rica

11 Januari 2012 - 17 Maart 2012

winter in Australië

02 Januari 2011 - 01 Maart 2011

Pura Vida

30 Augustus 2006 - 17 September 2006

Amerika in mijn eentje

Landen bezocht: