De laatste dagen - Reisverslag uit Puerto Viejo, Costa Rica van Mary Vermeer - WaarBenJij.nu De laatste dagen - Reisverslag uit Puerto Viejo, Costa Rica van Mary Vermeer - WaarBenJij.nu

De laatste dagen

Door: Mary

Blijf op de hoogte en volg Mary

27 Februari 2011 | Costa Rica, Puerto Viejo

We hebben een geweldige tijd gehad in Costa Rica, We hebben genoten van het heerlijke weer, de fijne sfeer in dit land, de prachtige natuur en het wildlife. Ik zal 's-morgens mijn ontbijtje van vers tropisch fruit missen maar we hebben er zin in om weer naar huis te gaan. Nadat Bob en Jeroen vertrokken zijn hadden wij ook het gevoel dat het wel genoeg was en dat we nu wel naar huis wilden.
Vrijdag hebben we onze laatste spaanse lessen gehad bij Daniela. We hebben ontzetten veel geleerd in korte tijd, omdat je doorlopend spaans om je heen hoort. Ik vind het ook leuk om die taal te spreken. Ondanks mijn beperkte woordenschat merk ik wel dat de mensen het hier leuk vinden als je die moeite doet. Het nadeel is dat CostaRicanan echt niet langzaam kunnen spreken,maar ze vinden het geen enkel probleem om het nog een keer of 3 te herhalen Gisteren hebben we genoten van onze laatste stranddag, want het was die dag zo ontzettend klamwarm, waardoor het alleen aan het strand met een zeebriesje nog een beetje aangenaam was. Vannacht is het begonnen met regenen en het houdt voorlopig niet op. Een mooie gelegenheid om op ons gemakkie de koffers te pakken.
Morgenvroeg vertrekken wij uit Puerto Viejo naar San José en
morgenavond vertrekt ons vliegtuig vanuit San José via Madrid naar Amsterdam en dinsdagavond zijn we weer thuis.
Ik verheug me weer op heerlijk nederlands eten.
Bob: maak de boerenkool maar vast klaar!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, Puerto Viejo

Pura Vida

Recente Reisverslagen:

27 Februari 2011

De laatste dagen

24 Februari 2011

Onze jongens in Puerto Viejo

13 Februari 2011

Jungle lodge

05 Februari 2011

Surf town

31 Januari 2011

Poas 3e keer
Mary

Actief sinds 22 Aug. 2006
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 22629

Voorgaande reizen:

10 Januari 2014 - 10 Maart 2014

Weer terug in Costa RIca

09 Januari 2013 - 12 Maart 2013

Costa rica

11 Januari 2012 - 17 Maart 2012

winter in Australië

02 Januari 2011 - 01 Maart 2011

Pura Vida

30 Augustus 2006 - 17 September 2006

Amerika in mijn eentje

Landen bezocht: