De laatste dagen - Reisverslag uit Puerto Viejo, Costa Rica van Mary Vermeer - WaarBenJij.nu De laatste dagen - Reisverslag uit Puerto Viejo, Costa Rica van Mary Vermeer - WaarBenJij.nu

De laatste dagen

Door: Mary

Blijf op de hoogte en volg Mary

27 Februari 2011 | Costa Rica, Puerto Viejo

We hebben een geweldige tijd gehad in Costa Rica, We hebben genoten van het heerlijke weer, de fijne sfeer in dit land, de prachtige natuur en het wildlife. Ik zal 's-morgens mijn ontbijtje van vers tropisch fruit missen maar we hebben er zin in om weer naar huis te gaan. Nadat Bob en Jeroen vertrokken zijn hadden wij ook het gevoel dat het wel genoeg was en dat we nu wel naar huis wilden.
Vrijdag hebben we onze laatste spaanse lessen gehad bij Daniela. We hebben ontzetten veel geleerd in korte tijd, omdat je doorlopend spaans om je heen hoort. Ik vind het ook leuk om die taal te spreken. Ondanks mijn beperkte woordenschat merk ik wel dat de mensen het hier leuk vinden als je die moeite doet. Het nadeel is dat CostaRicanan echt niet langzaam kunnen spreken,maar ze vinden het geen enkel probleem om het nog een keer of 3 te herhalen Gisteren hebben we genoten van onze laatste stranddag, want het was die dag zo ontzettend klamwarm, waardoor het alleen aan het strand met een zeebriesje nog een beetje aangenaam was. Vannacht is het begonnen met regenen en het houdt voorlopig niet op. Een mooie gelegenheid om op ons gemakkie de koffers te pakken.
Morgenvroeg vertrekken wij uit Puerto Viejo naar San José en
morgenavond vertrekt ons vliegtuig vanuit San José via Madrid naar Amsterdam en dinsdagavond zijn we weer thuis.
Ik verheug me weer op heerlijk nederlands eten.
Bob: maak de boerenkool maar vast klaar!!