Onze Laatste week in Costa Rica - Reisverslag uit Higuito, Costa Rica van Mary Vermeer - WaarBenJij.nu Onze Laatste week in Costa Rica - Reisverslag uit Higuito, Costa Rica van Mary Vermeer - WaarBenJij.nu

Onze Laatste week in Costa Rica

Blijf op de hoogte en volg Mary

08 Maart 2013 | Costa Rica, Higuito

Zo, de laatste foto's
We hebben de afgelopen weken weer veel gezien van Costa Rica. Omdat het hier aan het meer nogal eens slecht weer is gingen we er vaak op uit. Afgelopen zondag en maandag stormde het hier en was het KOUD, zo 'n 15°. Door de harde wind vlogen de kokosnoten je om de oren. Maandag besloten we om een paar dagen naar La Fortuna te gaan, in de buurt van de vulkaan. Maar we kwamen van de regen in de drup. Daar stormde het niet maar hing de mist tot op de grond en miezerde het 2 dagen lang. Geen vulkaan gezien dus. Maar rond de vulkaan zijn allemaal hotels met hotsprings en dat maakte veel goed. Gisteren hebben we nog een lange boottocht gemaakt door het natuurpark van Caño Negro waar we kaaimannen, allerlei watervogels en heel veel apen hebben gezien.
Op de heenweg kwamen we langs een boom waar tientallen giga grote leguanen zaten.

We hebben weer een geweldige tijd gehad hier in Costa Rica, maar we zijn nu aan onze laatste week bezig. Maandag avond vliegen we weer naar huis. Dinsdagavond thuis. Ik heb weer zin om thuis aan de slag te gaan.
Duim maar voor ons dat Iberia niet weer aan het staken gaat

• 08 Maart 2013 - 12:53

Jeroen:

Hier was het afgelopen week echt lekker WARM, 15 graden en een zonnetje, heerlijk!
    Alleen vanaf morgen wordt 't weer koud K*K weer helaas dus ik zal de kachel vast aansteken..